Re: Traducció del paquet ubiquity-slideshow-ubuntu

Pol Marcet Sardà polmarcetsarda at gmail.com
Thu Dec 28 19:16:45 UTC 2017

Ok! Aplicant el que se m'ha dit he fet 8 traduccions més. Vejam que us
sembla :P.
He tingut algun dubte en la part on es mencionen diferents gèneres de
videojocs. En algun cas no hi ha una traducció completament oficial, com
el cas dels «shoot'em ups». La traducció que he proposat és els
marcianets (basant-me en el fet que és el terme que se sol fer servir
per a fer referència als videojocs d'aquest gènere). He optat per
traduir, però ja direu que us sembla.

Bones Festes!

El 28/12/17 a les 10:45, Walter Garcia-Fontes ha escrit: