Traducció de l'uWriter

Walter Garcia-Fontes walter.garcia at upf.edu
Sun Oct 30 12:49:14 UTC 2016

* Joan CiberSheep, cibersheep at gmail.com [30/10/16 12:41]:
> Bon dia.
> He acabat la traducció de l'uWriter
> https://translations.launchpad.net/uwriter

Excel·lent, moltes gràcies! He fet alguns canvis i tinc alguns
suggeriments.

Seguint les guies d'estil he canviat les següents cadenes:

Files -> Fitxers (i no Arxius)
Save as -> Anomena i desa (i no Desa)
Cut -> Retalla (i no  Talla)

També he fet alguns suggeriments a cadenes que no estic segur, a veure
què et semblen. He vist l'aplicació al meu telèfon, però encara no
l'he començat a usar i no sé si els teus suggeriments van millor:

Set Link : has posat "Defineix" però em sembla millor "Estableix
l'enllaç"
Link... : has posat "Defineix" però em sembla millor "Enllaça..."
Enter a filename: has posat "Escriviu un nom d'arxiu" però em sembla
millor "Doneu un nom de fitxer"

Don't use extension: has posat "Sense extensió" però em sembla millor
"No useu cap extensió".

Salutacions,

--
Walter Garcia-Fontes