Dubtes sobre funcionament i operativitat Grup Ubuntu l10n-ca

Narcis Garcia informatica at actiu.net
Fri May 30 16:09:06 UTC 2014

Jo amb Ubuntu 14.04 ara he provat això a partir de la guia de
davidplanella.org :

$ sudo add-apt-repository ppa:ubuntu-sdk-team/ppa
$ sudo apt-get update
$ sudo apt-get install ubuntu-emulator
$ sudo ubuntu-emulator create prova1 --arch=i386
unknown flag `arch'
$ sudo ubuntu-emulator create prova1
Device goldfish not found on server https://system-image.ubuntu.com
channel devel-proposed

El 30/05/14 17:55, David Planella ha escrit: