Dubtes sobre funcionament i operativitat Grup Ubuntu l10n-ca

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Thu May 29 21:57:45 UTC 2014

El Dijous, 29 Maig de 2014, a les 23:25:40, Xavi M.O. va escriure:
> Benvolguts,
>
> Fa poc que m'he incorporat a la llista i vaig esperar un temps a fer el
> meu primer missatge, presentant-me i opinant sobre un tema concret.
>
> D'això fa tres setmanes i no hi ha hagut cap resposta al meu missatge,
> però tampoc he vist fins ara cap resposta a cap missatge: sols un parell
> de comentaris creuats, una activitat gairebé nul·la, vaja.
>
> Agraïria saber si entre altres membres amb més temps a la llista us
> coneixeu personalment, o no però teniu ja alguna experiència anterior
> [...]

  Hola Xavi

  Com a suport sols puc dir-te que llegeixo la llista. A veure què ens diuen
el més involucrats.

  Quant a disponibilitat, amb el KDE ja vaig força passat d'hores. Penso que
caldria algú que coordini -responsable d'Ubuntu- aquesta disponibilitat quan
s'ofereix. D'altra manera la perdrem, i hi perdrem tots.

  Atentament
  Toni