Re: Traducció del menú en fer clic botó dret sobre dispositiu

Gosset Inofensiu gosset.inofensiu at gmail.com
Tue May 22 20:07:17 UTC 2012

Moltes gràcies Joan per la resposta.

Pel que fa a la variant valenciana, ja no tinc aquest problema, ja que
vaig reinstal·lar l'Ubuntu (sí, vaig tocar alguns arxius que no havia
de tocar i... em vaig carregar tot el sistema), i ara tinc la variant
catalana-catalana i el sistema em va d'allò més bé.

Sobre el tema de la traducció, gràcies per la info, com ja he dit en
algun altre missatge no sé si en aquesta llista o en la d'ubuntaries,
m'hi he de posar i estudiar bé com funciona el procés de traducció al
Launchpad.

De moment ja m'he llegit la guia d'estil de Softcatalà, tot i que hi
ha alguns punts amb els que no hi estic gaire d'acord, però bé..

Salutacions i merci
--
Gosset Inofensiu