Re: Traducció del menú en fer clic botó dret sobre dispositiu

Joan jodufi at gmail.com
Tue May 22 19:51:21 UTC 2012

Bona nit Albert,

Pel que sembla, jo diria que tens la versió valenciana. M'ho podries
confirmar?

Respecte al tema d'ajudar a traduir, no sé a quina llista et refereixes
però si vols ajudar només has de mirar-te la guia:

https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators

I després pots agafar algun d'aquests mòduls (o si ho prefereixes algun
altre):

https://translations.launchpad.net/ubuntu/precise/+source/app-install-data-ubuntu/+pots/app-install-data/ca/+translate?show=untranslated
https://translations.launchpad.net/ubuntu/precise/+source/checkbox/+pots/checkbox/ca/+translate?show=untranslated

Salut,
Joan

El 10 de maig de 2012 14:14, Gosset Inofensiu
<gosset.inofensiu at gmail.com>ha escrit: