Comencem a traduir l'Ubuntu 12.04!

David Planella david.planella at googlemail.com
Mon Mar 5 11:39:56 UTC 2012

El 4 de març de 2012 22:35, Sergi Mateo <sergimateo at ubuntu.cat> ha escrit:

> El 3 de març de 2012 11:55, David Planella <david.planella at googlemail.com>
> ha escrit:

> Amb l'actualització de les estadístiques d'avui a les 13:00h ja s'ha notat
> la magnífica feina feta a la UGJ de La Mina .

Doncs espera't un parell d'hores per la següent actualització i encara
es veurà més feina feta. Crec que va ser tot un èxit :)

> [...]
> la UGJ. He passat a «completades» totes aquelles que ja ho estan, he passat
> a «en revisió» aquelles en les que ja ténen una primera revisada feta però
> manquen algunes cadenes per traduir (seria genial que els traductors
> inicials, o qualsevol altre en faci una ullada), i he deixat en «per
> revisar» els paquets que no m'atreveixo a revisar, no fa ni 48 hores que sóc
> revisor... segons quines coses trobo molt gran el pes de la responsabilitat
> per validar coses pel simple fet de validar-les. Per a que la tingueu a la

Molt bona feina Sergi, jo també n'he anat revisant uns quants i ara
actualitzaré la wiki.

> Home, jo amb un top 15 ja em conformaria. Comptant que tant el English (UK),
> o el German, o el Slovenian (que deuen ser la canya), o el Greek, o
> l'Spanish sempre estaran al top five, un top 15 seria realment un top 10.
> Això sí, ull viu amb els asturians i els gallecs, que van a tope!

Sí, són unes màquines. Tot i això, s'ha de dir que nosaltres no anem
tan ràpids perquè fem revisions més exhaustives, i acabem amb més
qualitat però menys quantitat, cosa que l'usuari final agraeix.