Il·lumineu-me sobre l'Enlightenment, companys

Sisco Garcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Sun Mar 4 23:25:07 UTC 2012

Al 03/03/12 22:50, En/na Giorgio Grappa ha escrit:

Sento no poder ajudar-te en absolut :(

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289<http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>