Il·lumineu-me sobre l'Enlightenment, companys

Giorgio Grappa giorgio.grappa at ubuntu.cat
Sat Mar 3 21:50:56 UTC 2012

Bona nit, companys,

He estat buscant el projecte de traducció de l'Enlightenment (dieu-me
agosarat) i he trobat aquesta pàgina:

https://translations.launchpad.net/enlightenment/trunk/+lang/ca

Com que les dades dels darrers canvis són força antigues, i com que hi
apareixen noms de paquets que no es troben a la versió empaquetada per a
Ubuntu, no tinc clar si aquest és el lloc de l'E17 (el que voldria
traduir) o el de l'E16 (que no m'interessa; i com que apareix el paquet
e16, doncs...).

Algú em pot aclarir si vaig bé o mal encaminant? Il·lumineu-me ;-)

Gràcies, companys!

--
Giorgio Grappa

http://anotacionsalmarge.wordpress.com/