hola

Sergi Mateo sergimateo at ubuntu.cat
Sun Mar 4 19:55:26 UTC 2012

El 3 de març de 2012 21:33, gotrunks a gmail.com <gotrunks a gmail.com> ha
escrit:

> He vingut a la global jam del barri de la mina. En principi només
> venia a treure el cap, però m'ha agradat quedar-me a traduir.

Bon vespre Pere i benvingut a l'equip de traducció!

He acabat de revisar la traducció del Transmission que vas fer ahir: molt
bona feina! He deixat uns quants nous suggeriments en algunes cadenes,
fes-li una ullada [1] aviam que et semblen i ho comentem.

Salut!

Sergi M.

[1]
https://translations.launchpad.net/ubuntu/precise/+source/transmission/+pots/transmission/ca/+translate?show=untranslated

M'acabo de subscriure a la llista. Ens llegim.