Re: presentació

David Planella david.planella at googlemail.com
Tue Oct 4 12:32:17 UTC 2011

El 4 d’octubre de 2011 12:48, Jordi Codina Lligoña <jcodinal at yahoo.es>
ha escrit:

> De: David Planella <david.planella at googlemail.com>

Hola Jordi,

L'app-install-data no és un programa en sí. És simplement un paquet
que conté les traduccions de les descripcions curtes de tots els
programes disponibles a l'Ubuntu, les quals apareixen en el Centre de
programari en fer una cerca o bé en mostrar la pàgina principal.

Si no recordo malament, en Sergi Mateo, qui ha anat fent moltes de les
traduccions d'aquest paquet, solia instal·lar els programes
individuals en els casos en què no sabia de què anava el programa en
concret la descripció del qual estava traduint.

Salut,
David.