[Fwd: Call for Maverick language pack update testing]

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Thu Mar 10 23:17:59 UTC 2011

El 10 de març de 2011 21:24, David Planella <david.planella a ubuntu.com> ha
escrit:

> El dj 10 de 03 de 2011 a les 21:11 +0100, en/na Joan va escriure:

> Hm, això és l'error que passava amb els paquets de llengua del PPA [1],
> però s'hauria d'haver solucionat i no haver aparegut en els paquets
> maverick-proposed.
>
> Demà li ho comento a en Martin Pitt, qui s'encarrega d'administrar els
> paquets de llengua.
>
> Mentrestant si algú altre pogués confirmar que també li passa en
> actualitzar el paquet de llengua de maverick-proposed, també ajudaria.

No puc confirmar-ho perquè a mi em passa amb la Natty; ara bé, no sé si això
és d'ajuda o què :(

Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>