Ups: Important

Pau Iranzo paulists at gmail.com
Tue Jan 25 19:00:03 UTC 2011

Hola,

Encara no ho he pogut resoldre. Tot i que ja he demanat al Launchpad
un parell de cops baixar les traduccions actuals per esbrinar la data
i el build, el Launchpad no es posa en contacte amb mi per dir-me que
ja puc baixar-les.

Sé que no és ultra-greu, però en certa manera ho és ja que un dels
paquets afectats és l'slideshow d'instal·lació de l'Ubuntu.

David, tu pots baixar-ho?

Adjunte els tres fitxers originals en català en qüestió, per si de cas.

Salut,

Pau

El 25 de gener de 2011 7:49, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: