Ups: Important

Pau Iranzo paulists at gmail.com
Tue Jan 25 06:49:31 UTC 2011

Hola,

Anit vaig fer la petició per baixar els fitxers po per esbrinar la
data però no he rebut cap notificació. He tornat a provar aquest matí
amb el mateix resultat. Llavors he canviat la data manualment, però no
el build. He de provar sort, ja que si no, potser serà massa tard.

Ai sinyor!

El 24 de gener de 2011 22:43, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: