Atura - Apaga

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Mon Apr 18 08:33:44 UTC 2011

El 18 d’abril de 2011 10:23, Narcis Garcia - GiLUG
<informatica a actiu.net>ha escrit:

> M'he trobat que a molts usuaris novells els costa triar l'opció de sortida
> perquè no veuen la paraula «Apaga».
>
> A favor de «Apaga l'ordinador»

+1

> Al 18/04/11 07:18, En/na Pau Iranzo ha escrit:
>
>  Bon dia,

Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>