Bones! :)

anna marti gomez anna.marti.gomez at googlemail.com
Sat Jan 30 12:50:55 GMT 2010

Hola Eric i benvingut!!!

Sóc l'anna i fa uns mesos que també ajudo amb la traducció al català. Ara fa
dies que no puc fer res de res perquè vaig una mica liada amb la feina, però
bé... Millors temps vindran!.  Ja et dic ara que no sóc de l'equip "oficial"
però bé et puc explicar un parell de coses:

En aquesta pàgina i trobaras tot el referent al "món de la traducció":
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators
Després pots mirar-te aquest
llistat:https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Llistaton es
troba apuntat qui fa què.
Jo sempre treballo amb el launchpad, perquè em resulta més còmode. No sé si
ja t'has fet un compte, però és ben fàcil: https://launchpad.net/ a dalt hi
veuràs la part de "register".
I aquest altre link és on ara no fa pas gaire es van llistar les traduccions
en funció de la
prioritat:https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+lang/ca.
Així que mira't quina et fa més ràbia.
Normalment quan algú s'agafa una traducció ho comunica a la llista i així
evitem fer la feina per duplicat.
Pel que fa a la traducció en sí, aquí hi trobaràs alguns recursos
lingüístics:
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators#Refer%C3%A8ncia que segur
que et seran d'ajuda.

I res més... si em deixo alguna cosa segur que algú altre ho apunta en un
altre mail.

Fins ben aviat i benvingut!!!!

anneta