Re: Traducció de l'apport i més

David Planella david.planella at googlemail.com
Thu Jan 21 08:20:43 GMT 2010

Bones Joan,

El 21 de gener de 2010 0:03, Joan <jodufi at gmail.com> ha escrit:
> Hola!
>
> Ja he acabat la traducció de l'apport (de fet, fa dies que l'havia
> acabat...) si algú vol acceptar els meus suggeriments o fer-ne de nous:
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/apport/+pots/apport/ca/+translate?show=untranslated

Bona feina! L'he revisada, i hi he deixat els meus suggeriments:

https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/apport/+pots/apport/ca/+translate?show=new_suggestions

> També vull comentar que he afegit el «Simple Scan» a la llista de
> traduccions i n'he fet responsable en David, ja que l'ha traduït fins ara.
> Espero que finalment canviïn l'XSane i posin un programa per a escanejar
> fàcil d'utilitzar...

Sí, gràcies, el vaig començar a traduir per a fer proves, tot i que la
plantilla del programa no està actualitzada i si el proveu veureu que
està parcialment traduït.

Salut,
David.