Re: Ampliada la data d'entrega de la traducció de la documentació del Lucid

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Thu Apr 15 19:38:05 BST 2010

El 15 d’abril de 2010 20:32, Sergi Mateo <sergimateoaubuntu.cat> ha escrit:

> El 15 d’abril de 2010 20:19, SiscoGarcia <sisco.garciaaubuntu.cat> ha
> escrit:

> Ara mateix veig els teus comentaris que has fet fa una hora, quina llàstima
> que no es quedéssin traduïts perquè és una feinada de por.

Doncs sí que és una feinada, però al menys m'ha servit per aprendre com
fer-ho... espero que el que he traduït aquesta tarda sí que hagi quedat
desat.

> Bona feina Sisco!

Igualment, Sergi.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>