Re: Documentació

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Wed Apr 14 23:38:36 BST 2010

El 14 d’abril de 2010 19:26, David Planella
<david.planellaagooglemail.com>ha escrit:

> Acabo de revisar l'ubiquity-slideshow. Sisco, tu en fores el darrer
> traductor. Podries dir què et semblen els nous suggeriments i si et
> semblen bé els acceptaré? La resta de cadenes ja les he acceptat.

Per cert, hi ha un detall que se m'ha escapat, penseu que fins ara no havia
fet traduccions, i té a veure amb el fet que m'he permès la llibertat de fer
algun suggeriment en la traducció de l'slideshow del xubuntu [1], però no he
demanat la conformitat a qui havia fet la traducció prèvia, havia de fer-ho
o només acostuma a fer-ho algun revisor?

[1]
https://translations.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/ubiquity-slideshow-ubuntu/+pots/ubiquity-slideshow-xubuntu/ca/+translate?show=untranslated

Ja direu,

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>