paquet koffice-i18n-ca-1.6.3_messages_koffice_kexi-ca.po

Carles Ferrando Garcia carles.ferrando at gmail.com
Thu Oct 22 16:36:39 BST 2009

En/na Rafael Carreras ha escrit:

> Hola Carles.
> Els paquets del KOffice i tots els del KDE es tradueixen upstream, és
> a dir, al KDE mateix. Aques concretament el tradueixo jo i el tinc
> traduït del tot, segurament encara no s'ha actualitzat al Launchpad.

Vaig agafar el paquet aquest des de la web
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Llistat , desconeixia
que els paquets de Kubuntu no es podien agafar des d'aquesta pàgina.

> Em sap greu que la feina que has fet no serveixi de gaire, si vols
> traduir algun altre paquet del KDE, si us plau pregunta primer a la
> llista de traductors del KDE:
>
> Com a tot arreu, estarem encantats de tenir un nou traductor. :)

Ara mateix tinc feina al gnome en català (valencià), si l'acabe (quan
l'acabe) no tindre cap problema en donar-vos un cop de ma amb kde.
Lamente molt haver perdut 2 hores. (Ara no em sobren les hores lliures.) :(

Salutacions cordials. :)

--
GPG ID: 0x5F83573A
Bloc:  http://laendle.wordpress.com/