paquet koffice-i18n-ca-1.6.3_messages_koffice_kexi-ca.po

Rafael Carreras rcarreras at ubuntu.cat
Thu Oct 22 16:52:49 BST 2009

El 22 / octubre / 2009 17:36, Carles Ferrando Garcia
<carles.ferrando at gmail.com> ha escrit:

> Ara mateix tinc feina al gnome en català (valencià), si l'acabe (quan
> l'acabe) no tindre cap problema en donar-vos un cop de ma amb kde.
> Lamente molt haver perdut 2 hores. (Ara no em sobren les hores lliures.) :(

Clar, jo també. No és el primer cop que passa, però ja fa molt que no
havia passat. És culpa nostra que no tenim avisat tothom a la llista.
Potser una bona cosa seria enviar un recordatori periòdicament a
aquesta llista pels nous traductors que van entrant.
Ja me n'encarregaré jo mateix.

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat