Re: adhesió al equip

Rubén Ávila Rodríguez ruben.avila.rodriguez at gmail.com
Thu Oct 22 09:52:45 BST 2009

Hola,

El meu nom és Rubén Àvila. Estic com a becari a la UAB. Fa també com
un parell d'anys que estic amb el (k)ubuntu. Jo també m'he inscrit fa
uns dies per poder col·laborar en la traducció al català. Durant
aquests dies no havia dit res, esperant la resposta cap en Joan.

Només escric, doncs, per informar de que estic inscrit i que seguiré
el procediment del que has informat.

Salut,
Rubén

2009/10/21 Joan <jodufiagmail.com>:
> Benvingut Joan,
>
> Perdó per no haver contestat abans, però aquests dies estem una mica
> enfeinats acabant de traduir el Karmic Koala.
>
> El nostra mitjà de comunicació és aquesta llista de correu, i algun cop fem
> una quedada (virtual o real), per tant ja estàs al lloc adequat per a rebre
> i enviar informació :)
>
> En aquest enllaç [1] trobaràs explicat com funciona el sistema de traducció.
> Quan te l'hagis mirat, i també t'hagis mirat la guia de traducció [2],
> llavors pots agafar un mòdul de la llista [3] (o detectar-ne un que s'hagi
> [...]

Rubén Ávila Rodríguez

Antes de imprimir este correo electrónico, piensa en si es necesario hacerlo.