Traduccio de LXDE

Narcis Garcia - GiLUG informatica at actiu.net
Thu Oct 8 08:32:57 BST 2009

Prèviament vull comentar que estaria bé que al peu dels missatges
d'aquesta llista hi hagués un enllaç a la web del projecte:
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators

Porto molt temps subscrit a aquesta llista, esperant el moment de
llegir-me les Guies de traducció, però no hi ha manera. Així que no m'hi
poso mai a traduir cadenes de programari.

M'ha atret molt la traducció d'un escriptori emergent (que podrà
desplaçar XFCE), pel qual m'agradaria fer-hi alguna cosa:
http://wiki.lxde.org/en/Category:Translations:ca

Josep Sànchez, Oriol Piera, què i com puc fer?