adhesió al equip

Juan R. Creus tresjjj at telefonica.net
Sun Oct 18 09:08:58 BST 2009

Apreciats amics, fa gairebé 2 anys que faig servir unicament l'ubuntu,crec
que ha arribat el moment de col.laborar i tornar una part del que he rebut.

El meu nóm es Joan Ramón i soc transportista a la Segarra(Lleida).

Si teniu una forma de comunicació com un foro (que suigui actiu) també
podria ser útil.(envieume Links de contacte siusplau)

Com no sabia com presentarme al equip he fet servir la pagina d'adhesió per
posarme en contacte.
El meu anglès no es gaire bó però de moment puc anar fent.

P.D. No cal que m'afegiu al grup si no voleu,nomès es una manera d'entrar en
contacte,lo que tradueixi es tindrà que revisar igualment.

--
salutacions de Joan R.