Bones tardes

Luiso Ribas jl_ribas at hotmail.com
Thu Nov 12 10:07:38 GMT 2009

Bones,

gràcies per l'orientació, Anna i Sergi.

Li donaré un cop d'ull a tota la informaciò i ja us comentaré per on m'agradaria començar.

Fins aviat,

Jose Luis.

Date: Wed, 11 Nov 2009 21:24:42 +0100
Subject: Re: Bones tardes
From: sergimateoagmail.com
To: ubuntu-l10n-caalists.ubuntu.com

El 11 / novembre / 2009 17:34, Luiso Ribas <jl_ribasahotmail.com> ha escrit:

Com que no sé per on començar, m'agradaria saber a quin dels projectes em podria dedicar, tinguent en compte que hi puc dedicar unes 6 hores setmanals. Tinc coneixements de traducció jurídica i d'informàtica, i ganes d'aprendre i de treballar en equip.

Fins aviat,

Jose Luis.

Bona tarda Jose Luis,

A banda del que t'ha mencionat l'Anna Martí fa una estona, et recomanaria una lectura de la Guia d'estil i del Recull de termes de Softcatalà. Ho trobaràs a la secció de referència de la wiki, però crec adient que li facis una ullada primer de tot [1] [2].

També, fa pocs dies, en David Planella va fer una ponència a l'Ubuntu Open Week sobre primers pasos en la traducció de l'Ubuntu [3]. Crec que seria bo que li fessis una ullada.

De moment no em ve al cap res més. Potser algú dels més antics de l'equip de traducció afegirà més coses o em corregirà sobre l'exposat.

[1] http://www.softcatala.org/recull.html
[2] http://www.softcatala.org/guiaestil.html
[3] https://wiki.ubuntu.com/MeetingLogs/openweekKarmic/IntroTranslate

Salut!