Bones tardes

Sergi Mateo sergimateo at gmail.com
Wed Nov 11 20:24:42 GMT 2009

El 11 / novembre / 2009 17:34, Luiso Ribas <jl_ribasahotmail.com> ha escrit:

> Com que no sé per on començar, m'agradaria saber a quin dels projectes em
> podria dedicar, tinguent en compte que hi puc dedicar unes 6 hores
> setmanals. Tinc coneixements de traducció jurídica i d'informàtica, i ganes
> d'aprendre i de treballar en equip.
>
> Fins aviat,
>
> Jose Luis.

Bona tarda Jose Luis,

A banda del que t'ha mencionat l'Anna Martí fa una estona, et recomanaria
una lectura de la Guia d'estil i del Recull de termes de Softcatalà. Ho
trobaràs a la secció de referència de la wiki, però crec adient que li facis
una ullada primer de tot [1] [2].

També, fa pocs dies, en David Planella va fer una ponència a l'Ubuntu Open
Week sobre primers pasos en la traducció de l'Ubuntu [3]. Crec que seria bo
que li fessis una ullada.

De moment no em ve al cap res més. Potser algú dels més antics de l'equip de
traducció afegirà més coses o em corregirà sobre l'exposat.

[1] http://www.softcatala.org/recull.html
[2] http://www.softcatala.org/guiaestil.html
[3] https://wiki.ubuntu.com/MeetingLogs/openweekKarmic/IntroTranslate

Salut!