Re: Actualització de la documentació keeping-safe

Siegfried-Angel siggi.gevatter at gmail.com
Tue Mar 24 22:29:08 GMT 2009

Bona feina :)-

> +"És altament no recomanable entrar automàticament perquè proporciona menys "
Jo utilitzaria alguna cosa com «És poc recomanable», aquest «altament
no» no m'agrada.

> +msgstr "El canvis s'aplicaran en tornar a iniciar."
Trobo que no queda gaire clar, al tornar a iniciar què? Potser seria
millor acabar la frase amb «... el sistema», sobretot al ser
documentació on al principi la llargada no és un problema.

Salut,

--
Siegfried-Angel Gevatter Pujals (RainCT)
Ubuntu Developer. Debian Contributor.