Traduccio del Glest

Siegfried-Angel siggi.gevatter at gmail.com
Tue Jun 30 12:15:33 BST 2009

Ah, m'he oblidat d'explicar-te que fer amb el fitxer. Posa'l a la
carpeta /usr/share/games/glest/data/lang/ i ja podràs triar el Català
des del menú.

El 30 / juny / 2009 13:11, Narcis Garcia -
GiLUG<informatica at actiu.net> va escriure:
> Quan parles d'actualitzar-la, vols dir que pugi el fitxer a algun lloc?

No, vull dir agafar la traducció anglesa
(/usr/share/games/glest/data/lang/english.lng) i comparar els dos
fitxers línia per línia, afegint les línies que faltin a la traducció
catalana i ajustant les cadenes on el significat de la frase hagi
canviat.

Però no et precupis, ja ho faré jo quan tingui un moment.

--
Siegfried-Angel Gevatter Pujals (RainCT)
Ubuntu Developer. Debian Contributor.