Re: traducció de basic-concepts

Carles Ferrando carles.ferrando at gmail.com
Sun Jul 26 09:17:21 BST 2009

El 23 / juliol / 2009 22:33, David Planella
<david.planellaagooglemail.com>ha escrit:

> Bones Carles,
>
> Encara no he acabat la revisió, ja que revisar documentació comporta
> bastant de temps. De totes maneres, t'envio la revisió parcial que
> n'he fet (he revisat fins a la cadena "Common Commands", que suposa un
> 76% revisat) perquè em diguis mentrestant el que et sembla i puguem
> anar avançant feina.
>
> T'adjunto un arxiu que conté el fitxer revisat i un fitxer de
> diferències on pots veure els canvis.
>
> Salut,
> David.
>
> Hola David :

Em semblen molt bé els canvis que has fet. Prenc nota de com es fan algunes
coses.
Disculpa que et conteste amb tres dies de retràs, obligacions mèdic
familiars inesperades fan que sols puga tindre accés a internet cada tres o
quatre dies.

Carles.