GNOME-Do i connectors del GNOME-Do

anna marti gomez anna_marti_gomez at hotmail.com
Sat Aug 22 13:52:43 BST 2009

Merci per l'aclariment Joan,

intentaré que no torni a passar...

bon cap de setmana a totas

anna

Date: Sat, 22 Aug 2009 13:07:19 +0200
Subject: Re: GNOME-Do i connectors del GNOME-Do
From: jodufiagmail.com
To: ubuntu-l10n-caalists.ubuntu.com

Hola Anna,

Al launchpad hi ha mòduls (normalment els que són més importants) que, en el teu cas, només pots fer-hi suggeriments (per exemple, la documentació del servidor).

Hi ha altres mòduls que qualsevol persona registrada al launchpad pot traduir (per exemple, al GNOME-Do). En aquests casos has de marcar la casella "Someone should review this translation" de cada cadena per a que quedi com a suggeriment.

Aquesta diferenciació es fa per a evitar que els mòduls importants tinguin traduccions de baixa qualitat, és a dir, que no segueixen cap criteri de traducció, i només la gent de l'equip de traducció al català les poden traduir [1] (quan portis unes quantes traduccions segur que en seràs membre).

Per cert, ara mateix estic fent la revisió dels connectors del GNOME-Do (molt bona feina), espero tenir-la acabada avui o demà, ja enviaré un correu.

Salut,
Joan

[1] https://edge.launchpad.net/~ubuntu-l10n-ca

El 22 / agost / 2009 10:56, anna marti gomez <anna_marti_gomezahotmail.com> ha escrit:

Hola a tots!

Jo ho vaig fer com sempre, traduint al requadre de suggeriments, però
no sé que devia tocar que després vaig veure que constava com a
traduït.
Coses inexplicables del món modern.

Siau,
anna

Hola Anna,

Molt bona feina al GNOME-Do.

He fet les correccions que he considerat oportunes (poques), no les he deixat com a suggeriments perquè moltes eren fetes per altres persones i moltes de les traduccions les havia fet jo (potser jo no era la millor persona per a fer la revisió...)

Quan pugui faré una repassada als connectors.

També et demanaria que en futures traduccions directament al launchpad, deixessis aquestes com a suggeriments, així després és més fàcil saber quines són les cadenes noves per a revisar.

Tot i això, bona feina!!

Salut,
Joan

El 27 / juliol / 2009 13:46, anna marti gomez <anna_marti_gomezahotmail.com> ha escrit:

Hola!

he enllestit les traduccions del GNOME-Do i dels connectors del GNOME-Do.
Hi ha unes quantes sèries del primer que no sé pas a què coi es referixen, us ho haureu de mirar. Jo no n'he tret l'aigua clara.

Ara aniré seguint amb la documentació del servidor, però si creieu que hi ha coses que tenen més preferència, doncs només ho heu de dir.

Fins aviat
anna

    Enviar

Charlas más divertidas con el nuevo Windows Live Messenger

¡Que no te pillen atascos ni  radares! En MSN te damos toda la información sobre el estado de las carretas y te mostramos  dónde se encuentran los radares de tráfico.