Re: em demano internet (amb la vènia)

David Planella david.planella at googlemail.com
Wed Oct 15 18:52:58 BST 2008

Hola Jaume,

El 15 / octubre / 2008 19:28, Jaume Villalba Sanchez <javs at tinet.cat> ha escrit:

> Holas!
>
> Algú està fent el fitxer internet? Si no, doncs me l'agafo. Ara bé, seré
> una mica lent, així que no puc garantir que estigui llesta a temps...

Si el vols fer, endavant. No et preocupis si no l'acabes a temps, aquí
tothom fa el que pot.

Jo la traducció del «windows» la tinc al 50%, però no crec que la
pugui acabar abans de la data d'entrega, que per cert s'ha allargat
fins el diumenge 19 d'octubre [1] (però només per als ubuntu-docs).

Si et decideixes a agafar-lo, pensa a actualitzar-ne l'estat com a «en
progrés» al llistat [2].

Per cert, un cop assignat l'«internet» ja només quedarà el
«serverguide» per fer (que per cert és un bon totxo i ens l'hauríem de
mirar de partir). Bona feina!

[1] https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-translators/2008-October/001748.html
[2] https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Llistat