Re: Mòduls del GNOME

Joan jodufi at gmail.com
Sat Oct 11 17:39:19 BST 2008

Hola David,

El 11 / octubre / 2008 15:50, David Planella
<david.planella at googlemail.com>ha escrit:

> Bones Joan,

> afegir.

> m'he
> ha
> importar
> >

> Pots incloure l'enllaç on ho has vist? He fet una ullada a
> https://translations.edge.launchpad.net/+imports, però en no haver-hi
> funció de cerca i uns 200000 paquets pendents, no m'he posat a
> cercar-los.

Buf, m'ha costat descobrir on era sense haver d'importar res :)

https://translations.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/gnome-session/+imports
https://translations.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/gnome-control-center/+imports
https://translations.launchpad.net/ubuntu/intrepid/+source/gnome-power-manager/+imports

També s'hi pot arribar quan estàs a un mòdul, fer clic a «Translations» i
finalment a «See import queue»

Gràcies per l'explicació,
Joan