Re: Traducció de "Hardware"

David Planella david.planella at googlemail.com
Tue Oct 7 21:09:32 BST 2008

Bones Josep,

tal com diu en Jordi, és important mantenir la consistència, tant amb
el diàleg de sortida, com amb el Gestor de l'energia
(gnome-power-manager) [1], els quals haurien d'utilitzar la mateixa
terminologia. Dic «haurien» perquè veig que el diàleg de sortida
hauria esperat.

En principi suggeriria canviar el «Suspèn» del diàleg, però veig que
en l'Intrepid aquest diàleg ja no existeix (utilitzen el del GNOME
directament), per la qual cosa en aquest cas potser no caldrà fer res.

I el meu suggeriment per a la cadena de la pregunta inicial seria:

"If your computer cannot suspend, hibernate or resume
properly, there may be a number of things that you can try to get it
working correctly.

«Si el vostre ordinador no es pot aturar temporalment, no pot hibernar
o reprendre de manera correcta, hi ha diverses coses que podeu provar
per a fer que funcioni.»

L'última part del que proposes tu («... a fi d'arreglar-ho.»), també
em sembla bé.

Salut,
David.

[1] http://l10n.gnome.org/POT/gnome-power-manager.HEAD/gnome-power-manager.HEAD.ca.po