Teclat en catala

Jordi Mas jmas at softcatala.org
Thu May 1 17:10:51 BST 2008

En/na Jordi Alins ha escrit:
> A veure si ho entenc bé. Hi ha una combinació de tecles per escriure
> el dígraf palatal ŀl amb un sol cop de tecla?
>
> La resta de solucions són empipadores. Amb determinats programes
> d'edició es pot escollir la distància entre caracters, però això és un
> pegat.
Hola Jordi,

Fa temps vaig comentar al meu bloc aquesta una iniciativa en aquesta
línea d'en Toni Romero i Marc Antoni Malagarriga,. Vaig fer un recull
dels diferents punts de vista que van sortir llavors:

Proposta de normalització del dígraf de la ela geminada
http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/pivot/entry.php?id=271

Es parla dels aspectes informàtics, lingüístics i tipogràfics.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/