Teclat en catala

Jordi Alins alins at lleida.org
Thu May 1 16:58:41 BST 2008

A veure si ho entenc bé. Hi ha una combinació de tecles per escriure el
dígraf palatal ŀl amb un sol cop de tecla?

La resta de solucions són empipadores. Amb determinats programes d'edició es
pot escollir la distància entre caracters, però això és un pegat.

--
Ben cordialment.
Jordi Alins Rodamilans