Dubte sobre actualitzacions de traduccions a la LTS

Ivà iva.burgos at ubuntu.cat
Thu Apr 17 08:44:30 BST 2008

David Planella wrote:
[...]
> No sé ben bé a què et refereixes amb «no és de traducció» i amb «és
> del domini de la localització»

Si, a veure si m'explico. El paquet xfdesktop utilitza el fitxer
/etc/xdg/xfce4/menu.xml per generar el menú amb les aplicacions
instal·lades al sistema (en gnome seria el menú que es desplega al
clicar a aplicacions al panell superior).

Aquest fitxer té les seves versions localitzades, menu.xml.fr pel
francès, menu.xml.ca pel català, menu.xml.es pel castellà, etc... Però
no és un fitxer .po amb cadenes per traduïr i que es compila a .mo
després amb el paquet. És un fitxer estàtic que es llegeix cada cop que
cal mostrar el menú, per això sospito que potser cal tractar-lo diferent.

A veure si ara m'he explicat millor :-)

Ivà.