Dubte sobre actualitzacions de traduccions a la LTS

David Planella david.planella at googlemail.com
Wed Apr 16 19:56:42 BST 2008

Hola Ivà,

El 16/04/08, Ivà <iva.burgos at ubuntu.cat> ha escrit:
[...]
>  El dubte és la modificació a la Xubuntu LTS. Quan arribarien les
>  actualitzacions aquestes? Per que sé que al llarg de la vida de la
>  distribució hi ha actualitzacions dels paquets de traducció cada més,
>  però crec que aquests paquets només recullen les modificacions fetes a
>  rosetta. És així com ho explico o m'equivoco en alguna cosa?

Exacte, les actualitzacions dels paquets de llengua només afecten les
traduccions dels programes «oficials» de l'Ubuntu, és a dir, aquells
que es troben al dipòsit «main». Només aquests es poden traduir a
través de Rosetta i s'actualitzaran durant la LTS.

>  Sabeu si hi
>  ha manera que les correccions i modificacions que es facin a upstream
>  arribin d'alguna manera a xubuntu abans de la propera release (que no
>  serà LTS)?

No, no hi ha cap manera de fer que arribin al Xubuntu abans de la
propera versió (Intrepid Ibex), a no ser que per casualitat es
produeixi una actualització de seguretat del paquet en qüestió (que ja
contingui la nova traducció).

> El fitxer menu.xml.ca no és de traducció però en canvi és del
>  domini de la localització.
>  Sabeu si funciona igual que els típics *.po
>  de sempre o cal obrir un bug al paquet xfdesktop?

No sé ben bé a què et refereixes amb «no és de traducció» i amb «és
del domini de la localització»

>  Gràcies i disculpes per l'extensió del correu.

No cal demanar disculpes per l'extensió del missatge, home! ;) De fet,
no era tan llarg, i de totes maneres, com més detallada sigui la
informació, millor podrem respondre.