Re: El mono de traduir ja està ací!

David Planella david.planella at googlemail.com
Sat Apr 5 08:52:57 BST 2008

Bones Jaume,

Perdona per haver trigat tant a contestar, he estat enfeinat amb
altres coses últimament.

Aquest cap de setmana em miro el fitxer que vas enviar i el pujo.

Pel que fa al que preguntaves sobre quins fitxers pots fer, simplement
pots agafar-ne qualsevol altre de la documentació que hi hagi per fer.

Jo personalment donaria prioritat als documents de l'Ubuntu, que és on
en tenim més d'acabats. D'aquesta manera almenys podríem acabar un
bloc complet de documentació, alguns dels fitxers del qual podríem
utilitzar com a base per als del Kubuntu.

Per exemple podries agafar el mòdul «hardware» [1] de la llista de
traduccions pendents [2], o qualsevol altre que no estigui assignat i
et faci peça.

Quan en vulguis fer un que aparegui al llistat de traduccions
pendents, simplement digues-ho a la llista primer, i llavors modifica
la pàgina wiki tu mateix per reflectir-ne l'estat (en progrés,
revisió, ...)

[1] https://translations.launchpad.net/ubuntu/hardy/+source/ubuntu-docs/+pots/hardware/ca/+export
[2] https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Llistat