UTF8 i aquestes coses, pensant en backups

Siegfried-Angel siggi.gevatter at gmail.com
Fri Oct 19 19:05:19 BST 2007

Hola,

Els noms dels fitxers no tenen res a veure amb la codificació de
caràcters, això és cosa del format de fitxers de la partició.

El sistema FAT només accepta una varietat molt limitada de caràcters
als noms de fitxers, el problema probablement es solucionaria
formatant a ext3 o algun altre sistema UNIX. Amb NTFS també tindries
problemes segurament perquè tampoc accepta tots els caràcters que
Linux permet.

--
Siegfried-Angel Gevatter Pujals (RainCT)
Linux User #438657. Ubuntu User #11680.

El 19/10/07, Eduard Bonet <bonedu at gmail.com> ha escrit: