legacy

Narcis Garcia - GiLUG informatica at actiu.net
Thu Nov 8 13:45:46 GMT 2007

Potser "heretat" sigui més entenedor i coincident amb la situació actual.
Un llegat és una forma de deixar en herència (no de rebre-ho).

,
Narcis Garcia
Es desautoritza la cessio sense permis expres d'aquesta direccio de
correu electronic a cap publicacio o pagina-web, empresa o entitat aliena.

En/na Lluís Batlle ha escrit: