Re: Voldria completar aquests mòduls

David Planella david.planella at googlemail.com
Thu May 31 19:01:21 BST 2007

Bones,

Dels mòduls que fa temps que tenia assignats em queden l'streamtuner,
l'olive-gtk i el bazaar per fer.

Els dos primers els completaré en les properes setmanes, però el que
volia comentar és que el bazaar el deixo estar. Si algú té interès a
fer-lo, és a https://translations.launchpad.net/baz

La raó per la qual no el faig és perquè l'havia confós amb el bzr. El
'baz' és la primera generació del sistema de control de revisions
bazaar, mentre que el 'bzr' n'és una bifurcació i encara no té suport
d'internacionalització. Com que el 'baz' ja no es manté i ha estat fet
obsolet pel 'bzr', prefereixo dedicar-me a altres mòduls (segons la
meva opinió) més importants.

Com sempre, vaig mantenint l'estat de la coordinació de les traduccions a:

https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Llistat

Salut!,
David.

El 08/04/07, Jordi Irazuzta <irazuzta at gmail.com> ha escrit: