Traduir Lyx

David Planella david.planella at googlemail.com
Sun May 27 18:15:49 BST 2007

Bones Josep,

Com que sembla que la traducció del lyx no es gestiona per cap
projecte de traducció en concret, i tenint en compte que el volen
traduir membres del LoCo de l'Ubuntu, jo proposaria que un cop acabat
l'enviessin a la llista traducció de Debian (i potser amb CC a aquesta
llista) per a la revisió, de manera que primer entri a Debian i
llavors automàticament a l'Ubuntu.

L'altre consell, com sempre, és que si és la seva primera traducció es
llegeixin la guia de Softcatalà, el seu recull de termes, consultin el
termcat, etc. etc.

Salut!,
David.

El 25/05/07, Jordi Irazuzta <irazuzta at gmail.com> ha escrit: