Re: Hi ha algú treballant en aquests mòduls?

Jordi Irazuzta irazuzta at gmail.com
Mon Mar 26 08:48:24 BST 2007

Hola David, L'update manager i l'update notifier els tinc pendents de
traduir, però aquesta setmana vaig de cul i ho deixo per al cap de setmana.
Si t'interessa algun dels fitxers, doncs cap problema.
De la resta, agafa els que vulguis (software sources crec que hauria de ser
prioritari).

Salut

On 3/25/07, David Planella <david.planella at googlemail.com> wrote:

> Bones,
>
> Si no hi ha ningú treballant en aquests mòduls, m'interessaria agafar-los:
>
> * Wengophone:
> https://translations.launchpad.net/wengophone/+translations
> http://www.openwengo.org/
> Sembla ser que per a la nova versió deixaran de fer servir el Rosetta
> (
> http://blog.openwengo.org/index.php?/archives/89-WengoPhone-2.1-rc2,-string-freeze,-translations.html
> ),
> tot i que diuen que en el futur volen continuar fer-lo servint. En
> [...]

Jordi Irazuzta Cardús