Programacio primera versio

David Planella david.planella at googlemail.com
Sun Mar 25 23:09:05 BST 2007

Bones Walter,

El 25/03/07, Walter Garcia-Fontes <walter.garcia at upf.edu> ha escrit:
> * David Planella [25/03/07 16:20]:
> >

> Això m'ho fa l'Emacs automàticament, en el mode "po-mode". Miraré
> perquè ho fa. Potser definint que faci un "wrap" de les línies a un
> nombre fix de caràcters, en comptes de fer un intro quan vols trencar

Doncs a mi no m'ho fa pas per defecte. Potser algún emacsenc de la
llista hi pot dir alguna cosa, perquè jo faig servir el vim normalment
i només utilitzo l'emacs en comptades ocasions.

> la línia, no ho faci. De moment he tret tots els "\n" amb un
> replace-string.

El problema amb això és que has reemplaçat els \n amb un o més espais,
cosa que fa que al final de totes les línies on hi havia el \n ara hi
hagi un o dos espais de més. A més, crec que alguns \n de les cadenes
msgid originals també han estat reemplaçats. Amb això s'hauria d'anar
amb compte, ja que les cadenes originals no s'haurien de modificar.

Un parell de coses més:

#: programming/C/programming.xml:15(holder)
msgid "Canonical Ltd. and members of the Ubuntu Documentation Project"
msgstr "Canonical Ltd. i els membres del projecte de documentació de l'Ubunt"

-- Ubuntu

#: programming/C/programming.xml:71(para)
msgid ""
"There are many tools available for C and C++ developers. Those wishing to "
"develop graphical applications will find that choosing a graphical "
"toolkit/platform will make development more convenient. The two most popular "
"development platforms for Ubuntu are <quote>GTK/GNOME</quote> and "
"<quote>Qt/KDE</quote>, each of which has its own set of tools and "
"documentation."
msgstr ""
"Hi ha moltes eines disponnibles per a desenvolupadors de C i C++. Aquells  "
"que vulguin desenvolupar aplicacions gràfiques trobaran que si escolleixen  "
"una plataforma o joc d'eines gràfiques podran fer el desenvolupament en  "
"forma més convenient. Les dues plataformes més populars per a l'Ubuntu són  "
"el seu propi conjunt d'eines i de documentació."

Salut!,