Presentació

David Planella david.planella at googlemail.com
Wed Jan 3 23:56:03 GMT 2007

Hola,

després de llegir les llistes de correu pertinents i ara que ja veig més com
funciona tot això dels equips de traducció al català, veig que el pas
inicial és la presentació. Per cert, el meu primer correu a la llista (
http://www.mail-archive.com/gnome@www.softcatala.net/msg02247.html) no
incloïa aquesta presentació i l'he enviat com a "Bernat Tallaferro" des de
l'adreça que faig servir per a temes de programari. A poc a poc, però, vaig
canviant totes les meves subscripcions al meu nom real i a l'adreça real.

Així doncs, sense més preàmbuls:

El meu nom és David Planella, sóc desenvolupador de programari (si és que
del firmware també se'n pot dir programari) en C per a microcontroladors i
relativament nou en el món del programari lliure (un any i un parell de
mesos). Durant aquest temps he provat diferents distribucions (ubuntu,
debian, fedora i freebsd) i m'he acabat decidint per l'ubuntu per al meu
ordinador personal i per al meu portàtil.

És per això que voldria oferir la meva col·laboració i concentrar els meus
esforços en la traducció del gnome i de l'ubuntu i demanar-vos si és que hi
ha algun mòdul per a traduir que se'm pugui assignar. Com ja he dit, he
intentat llegir i entendre la documentació pertinent (la guia d'estil, el
recull de termes, les informacions addicionals per a l'ubuntu, etc.) i m'he
subscrit a les llistes.

Per a més informació sobre mi (cap de tipus personal), podeu veure les
entrades sota el nom 'desp' en els fòrums d'ubuntu, i les entrades sota el
nom 'Bernat Tallaferro' en el bugzilla del gnome, el bugzilla del
freedesktop.org i el launchpad, així com en el Debian BTS (en aquest últim
només hi he enviat un únic "patch").

Més que res últimament m'he dedicat a reportar errors en el launchpad i en
el bugzilla del gnome, amb algun patch ocasional.

Aquests dies que tinc vacances seré a #softcatala, #gnome-cat (irc.gimp.org)
i a #debian-catalan (irc.oftc.net) bastant sovint suposo. El meu nick és
dpm.

Bé, crec que això és tot per avui.

Moltes gràcies i salut per a tothom,