Presentació

Joan Duran jodufi at gmail.com
Thu Feb 15 22:44:21 GMT 2007

Hola gent,

El meu nom és Joan i des de fa un parell d'anys sóc usuari de GNU/Linux.
Tot i que vaig començar amb l'escriptori KDE (el que venia per defecte
amb Mandrake), actualment utilitzo Gnome amb Ubuntu.

Actualment estic ajudant en algunes traduccions del Gnome a través del
Softcatalà, i també voldria ajudar en alguna altra traducció del Ubuntu.
Per això, i ara que falten un parell de mesos per la següent versió, us
escric per a veure si us podria ajudar amb alguna traducció.

Salutacions,
Joan