Re: Traducció de l'aboutkubuntu i el systemsettings

Jordi Irazuzta irazuzta at gmail.com
Sat Oct 14 11:31:25 BST 2006

Al final no em estat a temps :-(
Les traduccions encara estan a la cua d'importació:
https://launchpad.net/rosetta/imports/+index?target=all&status=APPROVED&type=all&start=5325&batch=75
https://launchpad.net/rosetta/imports/+index?target=all&status=APPROVED&type=all&start=5250&batch=75

Bé, tampoc és un problema, en breu s'integraran com a actualitzacions.

--
Jordi Irazuzta Cardús