[ubuntu-hu] Üdvözlet

Papp Károly linuxkharon at gmail.com
2009. Már. 29., V, 08:11:12 BST

Nem tudom, hogy ezen a listán illik-e bemutatkozni, mindenesetre én most
ezt megteszem. :)

Papp Károly vagyok, 27 éves, informatikusként dolgozom. Eddig (tudom
szégyen :)) főleg Windowson - illetve M$ termékeken - dolgoztam (meló
alatt dolgozom is...) Tavaly decemberben találkoztam először az
Ubuntuval, de a kapcsolat csak két hete mélyült el (8 Windows reinstall
után...), és igen mély hatással van rám. Tetszik a GUI is, azonban
leginkább a filozófiája fogott meg, és volt (van) rám nagy hatással.

Kb. ennyi magamról, egy technikai kérdésem is lenne, miszerint egy hp
nc4000 szubnotin is használom az asztali gépem mellett, és mindkét gépen
azt vettem észre, hogy a Flash-alapú videók szakadoznak, töredeznek
(mintha VSync probléma lenne, de erre nem vennék mérget). Erre van
valakinek valamilyen tippje? Már végiggugliztam két éjszakát,
kipróbálgattam a tippeket, kétszer kellett parancssorból visszaállítanom
mindent (büszke is vagyok rá... :)), azonban siker nélkül...

Köszi előre is.

Kharon