[ubuntu-hu] dvzlet

Orvos Andrs dcndrew at gmail.com
2009. Mr. 29., V, 09:15:58 BST

Nem szoktak bemutatkozni szerintem, de üdv! :)

Windows használni szerintem nem szégyen. Néha muszáj. :D Meg komolyan
kíváncsi vagyok, mennyien vannak olyanok, akik eleve Linuxszal kezdtek,
vagy csak rövid ideig volt Windowsuk.

Technikai kérdésekre pedig van egy help lista.
Én nem tudom, hogy elb*ctam valamit, vagy mi, de eleddig egyetlen
egyszer sem sikerült a helpre feliratoznom... Egy pár hónapja nem
próbáltam, akkor asszem, azt írta, hogy sikerült a regisztráció, és
azóta se kapok levelet. A spam-ek között nem láttam.