[ubuntu-hu] ubuntu.hu tartalom bővítési lehetőségek

Antal Istvan Miklos djdarkmanx at gmail.com
2009. Jún. 26., P, 04:14:40 BST

Ez eléggé szegényes és száraz(man lapokra emlékeztet), ennél még egy wiki is
jobb az legalább ösztönzi a felhasználói hozzájárulást. Szerény véleményem
szerint az oldalról hiányzik ez a funkció, valami ilyesmit próbál(egyelőre
rosszul) pótolni az "Ubuntu Portál". Nem célom hogy kritizáljam az oldalt,
csak rá akartam mutatni valamire, amiről úgy vélem sokat segítene,
legalábbis  régen csináltam egy ilyet, pont phpfusionben mellesleg, amivel
segítettem is pár emberen, csak nem volt akkoriban megfelelő tárhely.